Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ankara

Valilikler

T.C POLATLI KAYMAKAMLIĞI
T.C POLATLI KAYMAKAMLIĞI
T.C POLATLI KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Hakkımızda Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Yazı İşleri Müdürlüğü Personeli Tarihçe İlçe Telefon Rehberi Muhtar İletişim Bilgileri İç Kontrol
  • POLATLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
28
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Hakkımızda
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • Sivil Toplum İle İlişkiler Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Yazı İşleri Müdürlüğü Personeli
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • İlçe Telefon Rehberi
    • Muhtar İletişim Bilgileri
    • İç Kontrol
  • POLATLI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Polatlı Telekom Müdürlüğü
      • TMO Polatlı Şube Müdürlüğü
      • Polatlı ASKİ Bölge Müdürlüğü
      • Ptt Müdürlüğü
      • Karayolları 45. Şube Şefliği
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Polatlı Telekom Müdürlüğü
    • TMO Polatlı Şube Müdürlüğü
    • Polatlı ASKİ Bölge Müdürlüğü
    • Ptt Müdürlüğü
    • Karayolları 45. Şube Şefliği
  • Kamu Hizmet Standartları

Karayolları 45. Şube Şefliği

 
KARAYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
 
a) Tarihçesi
 
Osmanlı İmparatorluğu’ nun yükseliş döneminde ihtiyaca cevap verebilecek bir yol ağı geliştirilmiş ve bu yol ağı uzun süre korunmuştur. Ancak, İmparatorluğun son dönemlerinde, o zamana kadar başarılı olan yarı askeri özellikteki Karayolları organizasyonu, yolları ihmal etmeye başlamış ve yollar bakımsız kalmıştı.
 
           1923 yılında kurulan Türkiye Cumhuriyeti 4 000 km. si iyi durumda olan 18 350 km. yol ağı devralmıştı.
Cumhuriyetin ilk yıllarında ulaşımda, dönemin en çağdaş teknolojisi olarak kabul edilen demiryolu yapımı ağırlık kazandı, ancak bir süre sonra demiryolunun tek başına yeterli olmadığı, sistemin ucundaki ulaşım için karayoluna ihtiyaç olduğu görülerek, 1929 yılında Nafia Vekaleti (Bayındırlık Bakanlığı) içinde Şose ve Köprüler Reisliği kuruldu ve çıkarılan yol kanunu ile karayolu yapım çalışmalarına hız verildi
 
          Uzun süren savaş döneminin getirdiği sıkıntılar, dünya ekonomik krizi ve II. Dünya Savaşından sonra, karayolu çalışmaları için yeni bir atılıma ihtiyaç duyuldu.
 
          Karayolu atılımını işaret eden yıl 1948’dir. Bu zamana kadar bakım çalışmaları üzerinde durulmaksızın bir karış daha fazla yol yapmakla işin bitmediğinin, önemli olanın yapılan yolların devamlı bakım altında bulunması olduğunun altı çizilmiştir. Bu, aynı zamanda makinalı çalışma dönemine geçiş demektir. Öyle ki, Cumhuriyet dönemindeki yol tarihimizi, kazma, kürek ve insan gücüne dayanan 1948 yılı öncesi dönem ve 1948 yılından sonraki Makinalı Çalışma Dönemi olarak ikiye ayırabiliriz.
 
          Karayolu yapımında makinalı döneme geçişle birlikte devlet ve il yollarında ucuz, süratli ve kademeli yapılacak bir sistemin uygulanmasına başlandı ve mevcut yolların envanteri çıkarılarak Türkiye’nin ulaşım ihtiyacını karşılayacak bir yol ağı belirlendi. Ayrıca, üzerinde önemle durulan bir nokta da, bu çalışmaların belli bir plan ve program çerçevesinde yürütülmesiydi.
         
           Tüm bu etkinliklerin dinamik bir kuruluş tarafından çağdaş yöntemlerle yönlendirilmesi gereğinden hareketle, 1 Mart 1950’de Karayolları Genel Müdürlüğü kuruldu. Böylece, yeni karayolu politikasıyla birlikte, Karayolları Genel Müdürlüğü’ne bağlı yurt çapına dağılmış bölge teşkilatları oluşturuldu, makinalı çalışmayı yürütmek için gerekli olan makine parkı sağlandı, personel eğitimine ağırlık verilerek planlama, etüt proje, yapım ve bakım çalışmalarına başlandı.
 
b) Misyonu
 
Yol kullanıcılarının talebini karşılayacak, diğer ulaşım sistemleri ile uyumlu, güvenli, konforlu, çevreye duyarlı, çağdaş ihtiyaçlara cevap verecek bir şekilde, yasa ile kendisine verilen yetkiler çerçevesinde otoyollar, devlet ve il yollarını planlamak, projelendirmek, inşa etmek, her türlü iklim şartlarında bakım ve işletmesini yapmak suretiyle ülkenin sosyal ve ekonomik kalkınmasına katkıda bulunmaktır.
 
c) Vizyonu
 
  • Güvenilir ve konforlu ulaşım hizmeti veren,
  • Gelişmiş teknolojileri kullanan,
  • Gerçekçi, insana ve çevreye duyarlı karayolu projeleri üreten,
  • Güçlü mali yapıya sahip,
  • Gülümseyen çalışanlara ve çağdaş yönetime sahip bir kuruluş olmaktır.
 
c) Amacı
 
         Hareketlilik: Yolcu ve yük taşımacılığında konforu artırmak, zaman kayıplarını ve ekonomik kayıpları en aza indirmek.
     Karayolu Trafik Güvenliği: Yol ağımız üzerinde trafik güvenliğini sürekli olarak artırmak.
            Kurumsal Mükemmeliyet ve Sürekli Gelişme: Eğitim, AR-GE ve teknolojiye önem veren, sürekli gelişmeye açık kurumsal yapı oluşturmak, kurum çalışanlarının gelişimini ve iş tatminini sağlamak.
Karayolu Ağının Korunması ve Geliştirilmesi: Karayolu sistemi üzerinde hareketliliği, konforu artırıcı iyileştirmeleri sağlamak ve sürdürmek.
İnsan ve Çevreye Duyarlılık: Karayolu ulaşım sisteminden kaynaklanan, doğal çevreye ve insana zarar veren çevresel etkiler azaltılarak ve enerji tasarrufu sağlanarak yaşam kalitesini artırmak,doğayı, tarihi ve kültürel varlıkları korumak.
 
 

45. (POLATLI) BAKIM ŞUBE ŞEFLİĞİ

 

a) Görevleri    

 

Karayolları 4. (Ankara) Bölge Müdürlüğümüze bağlı 45. (Polatlı) Şube Şefliğimiz, Devlet ve İl yollarının bakım, onarım, kar mücadelesi ve trafik güvenliği çalışmalarını yapmaktadır. Çalışmalar bir program dâhilinde sürdürülmektedir.

             

            Karayolları 4.Bölge Müdürlüğümüze bağlı 45. (Polatlı) Şube Şefliğimizin sorumluluğunda toplam 615 km yol ağı bulunmaktadır. 615 km yolun 325 km’ si Devlet Yolu, 290 km’ si İl Yoludur. 325 km Devlet yolunun 214 km’ si BSK, 111 km’ si sathi kaplamalıdır. 290 km il yolunun 24 km’ si BSK, 266 km’ si sathi kaplamalıdır. Sorumluluğunda toplam 239 km bölünmüş yol bulunmaktadır. 

 

b)  Kadro ve Personel Durumu:

 45. (Polatlı) Şube Şefliğimizde toplam 77 personel çalışmaktadır.

 

c)  Bina, Lojman, Diğer Sosyal ve Yardımcı Tesisler Durumu

45. (Polatlı) Şube Şefliğimizde Atölye Binası, Şube Şefliği Binası, Yemekhane, Yatakhane ve Tuz Depo yapıları bulunmaktadır.

 

d)  Araç - Makine Parkı ve Teçhizat Durumu 

            45. (Polatlı) Şube Şefliğimizde bakım, onarım, kar mücadelesi ve trafik güvenliği çalışmalarını yapabilmek için makina parkında toplam 48 adet alet, binek araç, iş makinası ve iş makinası aparatı bulunmaktadır.

 

 

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Uyuma Projesi
  • Kadın Destek Uygulaması (KADES)
Fatih Mahallesi Atatürk Cad. No : 150 Polatlı / ANKARA
0(312) 621 35 10-11
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız